Welcome To my Blog

Disable Highlight

Saturday, February 4, 2012

Rindu ini blog. *and Hi

Tumblr_luj9pog51j1qfhfcno1_r1_500_large
*just want to say Hi 




Hi pakwe and makwe *rindu ini blog. Ohh lama tak menaipkan ? hah, memaaaaaaaang . Taktahu mana idea pegi . Okay now, maii sini rapat-2 kita mau story. Bukak buku salin *cehceh.


Aku rasa masih awal tahun lagi right? So tak salah if aku mau cerita pasal form 2 aah. Okay this year i'm 14 *meningkat umur aku setahun. That means form 2 ahh. Kelas mana ? 2 azalea . Kelas aku berjiran dgan 3 mawar *sebelah and 5 azalea *depan. Kelas aku tingkat satu . Save energy aku nak naik tangga weh *haha. Aku still pengakap and takda jaqatan *cukup sekadar menjadi ahli je .


Hah, next year aku PMR. Sooo this year dah kene ready ahh. Tamau main-2 lagi dah mesti serious *muka ketat. Aku tahu kawan-2 aku semua hebat sooo aku kene jadi lebih lagi . Itu matlamat aku ahh. Korang ? Target aku *tanya sendiri. This year memang banyk kerja kursus so kene pandai bajet masa. Apa lagi mau tahu ? Aaaaar, best friends aku still sama. Aku akan ubah sikap and tanak malas-2 lagi *ceh . Itu matlamat gua ahh beradeer :p Aku dah start minat dengan Geografi but taktahu kenapa aku selau ngantok masa KH *haha kantoii . 
okay . aku rasa tu saja lah , if taksuka lebih baik dari tadi tutup mata je . Tutup telinga ? ahh, takperlu sebab takkan dengar suara aku pon . If takfaham rujuk kamus *macam ad pulak kan . Ahaha, ok baii baii readers.

Penat membaca ? Likelike

No comments:

Post a Comment