Welcome To my Blog

Disable Highlight

Wednesday, November 2, 2011

Fedaaaaaap

Hey Readers .

Eeeeee , geram lahh dengan kau nii . Benci benci . Asal suke sangat kacau orang ? Dah takdee keje lain dah eh?
Heh , taksukee tau orang kacau kacau nii . Kau ingat kau sape nak kacau aku ? And kau ingat aku ni sape senang senang je bole di kacau ? Nonono . Tak bole same sekalii . Tak suke di kacau and tak suke mengkacau . Sorry if aku ad mara kau tadi but mmg patott pon kene marahh ! Sape surohh kau kacau sangat . Nahhh amik sebijikk . Kau lagi satu , FYI aku tak suke orang bukak beg aku tanpa kebenaran and aku tak suka bile beg aku di basahkan okaaaaaay ! Mmg patott kau kene tonyohh kepale dgan aku . Amacaam sedap ? Padan Muke . BALASAN . Fedaaap laah .


p/s : nak lagi ? Buat la if beranii .
Penat membaca ? Likelike

No comments:

Post a Comment